Klienti nechodí nakupovat nikam do prodejny. NAKUPUJÍ ON-LINE přímo od podnikatele (majitele eshopu). Vzniká OBRAT a tím i zisk, který se spravedlivě dělí mezi články v obchodě. I ty jako podnikatel dostaneš svůj podíl.
Asi jako tak, když se rozhodnete otevřít restauraci a jste dva majitelé – jeden se stará o marketing a navyšování obratů (což jsme MY), druhý se zabývá spíše těma starostma ohledně kuchyně, skladu, zaměstnanců, výplat atd. (to je ten náš dodavatel – obchodní partner) a zisky si mezi sebou rozdělí. Čím vyšší obrat, tím vyšší zisky – jako v každém podnikání.
Další síla obchodu spočívá v tom, že si daný podnikatel může (nemusí), budovat pobočky dalších eshopů – ZDARMA. V klasickém případě by to bylo hodně náročné, především finančně a časově, nehledě na další starosti s tím spojené. V našem konceptu je to jednoduché.